Pages Of My Blog

29 oktober 2014

Fall Lay-out for Imaginarium Designs

Hi! 
This weekend I went into the woods with Jeroen to take some fall photos. Although I don't like the cold that fall brings, I do really love the beauty of fall. The fall colours make such an amazing photo background! When looking through my photo stash, I also found some fall photos from last year and I decided to scrap a couple of them.
My first fall lay-out is a DT  project for Imaginarium Designs that I made with some of their wonderful chipboard pieces. 

Hoi!
Qua weer is de herfst niet zo mijn ding. De mist 's ochtends, de koude wind...doe mij maar lente of zomer! Maar ik kan wel echt genieten van de prachtige kleuren van de herfst en de mooie herfstlandschappen. In de herfst ga ik dan ook graag met mijn fotocamera op pad. Zo ook dit weekend, maar het resultaat daarvan zullen jullie vast wel binnenkort op een lay-out zien verschijnen. In de tussentijd ben ik nog wat herfstfoto's van vorig jaar aan het scrappen, waaronder deze foto van Jeroen. 
Deze lay-out is een DT project voor Imaginarium Designs, dat ik heb gemaakt met een aantal van hun prachtige chipboard figuren. 



My lay-out is based upon this beautiful sketch at the Scrap365 blog.

Mijn lay-out is gebaseerd op deze mooie sketch op het Scrap365 blog


The papers that I used are a mixture of Basic Grey (the doily background paper), We R Memory Keepers and Simple Stories. Sometimes I just love mixing and matching materials from different manufacturers!

Het papier dat ik heb gebruikt, is een mix van Basic Grey (het achtergrondvel), We R Memory Keepers en Simple Stories. Soms vind ik het heerlijk om materiaal van verschillende merken te combineren! 


I used this beautiful frame, one of my favourites from Imaginarium, to frame my photo. I slightly inked the edges with brown distress ink.

Ik heb dit mooie frame, één van  mijn favorieten van Imaginarium, gebruikt om mijn foto te framen. Ik heb het frame licht aangezet met inkt om het een bruin tintje te geven. 


I also used these wonderful hot-air balloons and the "Sweet" title from Imaginarium. 

Ook heb ik deze leuke luchtballonnen en de titel "Sweet" van Imaginarium op mijn lay-out verwerkt. 


I just love the variety of tiny chipboard pieces that Imaginarium offers. They always make a perfect finishing touch on any project, I think!

Ik ben vooral weg van de variatie aan kleine chipboard figuren die Imaginarium biedt. Ze zijn altijd de perfecte finishing touch op ieder project. 



Thank you so much for stopping by!
xoxo

Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog!
xoxo

12 opmerkingen:

  1. Wat een moois heb ik allemaal gemist zeg!!! Ik ga er een keer goed voor zitten om al je lo's te bewonderen! Deze is ook weer prachtig, idd de kleuren van de herfst zijn heerlijk!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie mix van papier en andere materialen, daar ben je goed in! Prachtgie LO, Romy en een erg leuke foto van Jeroen. Ik snap wat je bedoelt met de kleuren van de herfst, maar geef mij ook maar wat meer warmte. Van die kille neveldagen ben ik niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How beautiful! The fall colors are you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie warme LO Romy. De warme kleuren van de foto komen mooi terug in je mix van dp en je hebt mooie laagjes gebruikt waardoor er diepte ontstaat. Super. Je oog voor detail blijkt wel uit de mooie embellishments die je toegevoegd hebt. Ik heb zitten genieten (ondanks de sombere regendag vandaag).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!
    En veel plezier dit weekend!
    Ik ga ook met mijn camera op pad en ga deelnemen aan een fotografie workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful layout, Romy! It captures the fall look perfectly. Love that doily paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful.. gorgeous autumny colors, and love all the layers..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So gorgeous! I loveeeeeeee the colors and the layers! And loving his shirt too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende layout heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. very interesting background! lovely work, thank you for playing along with us at scrap 365 x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Always love to see your work, I simply love your style! Thank you for playing along with us at Scrap365 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful page, I love the warm feeling you've created with the autumnal colours. Thank you so much for joining in the Scrap365 sketch challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!