Pages Of My Blog

23 januari 2015

Love...is all you need - Bo Bunny

Valentine's Day is just around the corner, so I figured I'd better make another love lay-out about my boyfriend Jeroen :) I made this lay-out for Bo Bunny with the amazingly gorgeous "Star-Crossed" collection. I just love the mix of warm colours in this collection!

Het is alweer bijna Valentijnsdag, dus vond ik het tijd om weer eens een liefdeslay-out te maken over mijn vriend Jeroen :) Deze lay-out maakte ik voor Bo Bunny met de schitterende "Star-Crossed" collectie. Ik ben helemaal verliefd (leuke woordspeling... haha) op de warme kleuren in deze lijn. 


Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Star-Crossed
6x6 Paper Pad; Star-Crossed
Noteworthy: Star-Crossed
Buttons: Star-Crossed
Chipboard: Star-Crossed Layered Chipboard, Christmas Collage Chipboard 
Wood Shapes: Elegant 

Washi Tape: Black and White 
Dot Jewels: Ruby Red 

Stamps: Stained Textures 

Have a wonderful weekend!

Dankjewel voor je bezoekje!
Geniet van het weekend!

7 opmerkingen:

  1. This looks marvellous! Always love your layers and perfectly punched edges! Love the embellies placed around your layout too,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! LOVING the colors and the balloons!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi om zo je liefde te scrappen! Heerlijk die valentijnspapiertjes, ik ben er dol op! De kleurtjes maken me gewoon vrolijk en zo ook jouw layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your layouts are always perfect, Romy! Love this!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw creaties bekijk ik altijd goed, er is ook altijd zoveel moois op te zien en toch creëer je iedere keer weer een eenheid, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig lootje met mooie details en een gave foto ....
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige lo zeg!!! Ik kan blijven kijken, zie erg veel details!!! En zeker een echte Valentijns lo!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!