Pages Of My Blog

03 mei 2016

Spring Tag for Sizzix

Hi! 
Today I can show you a new tag I made for the Sizzix blog. It's a spring-inspired tag featuring lots of pretty flowers and a few butterflies.
For more details and a supply list, you can visit the Sizzix blog.

Hoi!
Vandaag kan ik weer een nieuwe tag laten zien die ik voor de Sizzix blog maakte. Het is een lenteachtige tag met veel vrolijke bloemetjes en twee vlinders.
Voor meer detailfoto's en een benodigdhedenlijst kun je een kijkje nemen op de Sizzix blog. 


I was inspired by the wonderful May moodboard over at Maja Design.

Ik liet me inspireren door dit mooie moodboard van Maja Design.


Thank you for stopping by!

Dankjewel voor je bezoekje!

7 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhh this is gorgeous! LOVING the flowers and the butterfly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg mooi uit ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tag! Echt in lente kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful tag, Romy! I love how you used the mood board!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable! Beautiful spring colors and flowers, and I love the bit of latticework to bring out the feel of the garden here. The little caterpillar at the bottom really makes me smile!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!