Pages Of My Blog

10 juli 2016

More Than Words - Smile

Hi!
Today I decided to spend my day off well by getting some scrapping done for the current More Than Words challenge. Their challenge is to create a lay-out with the word "Smile" on it based on their sketch. As soon as I saw this photo of my aunt and niece, all I could do was smile. So I took out some Graphic 45 papers and made this lay-out with the photo of the two of them.

Hoi!
Vandaag besloot ik mijn vrije dag goed te besteden door een lay-out te maken voor de More Than Words uitdaging. Hun opdracht is om een lay-out te maken met het woord "Smile" op basis van een sketch. Zodra ik deze foto van mijn tante en nichtje zag, kon ik niet anders dan lachen. Pure magie tussen die twee! Ik pakte dus wat Graphic 45 papier en maakte deze "Smile" lay-out met de foto van hun tweeën. 


This is the beautiful sketch that my lay-out was based upon.

Op deze sketch is mijn lay-out gebaseerd. 


I used a combination of Graphic 45's "Once Upon a Springtime", "Ladies Diary" and "Botanicabella" collection. I did lots of fussy cutting from the papers. I also added two flowers, two resin butterflies, a kraft envelope and some pearls. 

Ik gebruikte een combinatie van Graphic 45's "Once Upon a Springtime", "Ladies Diary" en "Botanicabella" lijn. Ook heb ik de nodige figuurtjes uit het papier geknipt. Verder heb ik twee bloemen, twee resin vlinders, een kraft envelopje en een aantal parels gebruikt.


I also tucked in some doilies between the layers. Gotta love them!

Ook heb ik weer wat doilies tussen de laagjes geschoven. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen.


Just love this Peter Rabbit image that is part of the "Once Upon a Springtime" collection. I just had to cut it out.

Ik vind dit Peter Rabbit plaatje uit de "Once Upon a Springtime" collectie zo leuk. Dat moest ik uitknippen!


Thank you for stopping by!
Have a great week!

Dankjewel voor je bezoekje!
Fijne week!

11 opmerkingen:

  1. Another perfectly layered page Romy & I just adore the fussy cut elements too. BEAUTIFUL work as always. Thanks so much for playing along with us at More Than Words.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A really pretty layout Romy, love the layers and the fussy cut flowers! Love those papers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is sooooooooooo gorgeous! LOVING the colors, the butterflies and the bunnies!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omword! You turned that simple pretty sketch into an absolute masterpiece, my friend! Love all your layers and details here SO much! The envelope really catches me eye. Love all the flowers and the sweet Peter Rabbit images! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto! Maar de Lo eromheen is dat ook, echt heel prachtig, Romy! De mooie laagjes, de bloemetjes, de konijntjes en de enveloppe achter de foto, zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This layout is so sweet perfect for this lovely picture. Thank you for joining us at More than words!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh deze is zooo mooi!! Een van mijn favorieten!! De kleuren zijn prachtig, de foto is geweldig en ik ben gek op Beatrix Potter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Romy , leuk om je ertussen te zien bij More than Words. Zo kom ik tenminste weer eens op je blog. Instgram, facebook heeft het toch wel over genomen...en ik red het gewoon niet alles te zien, al zou ik dat graag willen. Ik mis de tijden dat ik leuke dingetjes bij je kocht. Ik heb het meeste nog liggen :) Wordt een beetje veel, maar daar weet jij alles van denk ik. Heb je het winkeltje nog? Over de layout... helemaal super als altijd. Zulke lieve kleine dingetjes erbij en de mooie "Romy"laagjes natuurlijk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awe this is adorable! I love this paper line!! You did an awesome job with this month's challenge! All the best from MTW! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sooooo cute!!!!
    great layers work!!!
    thanks for playing with us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous!! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!