Pages Of My Blog

24 december 2016

Wishing You a Merry Christmas!

Tonight it's Christmas Eve already. I'm so looking forward to having a great time with my family this Christmas weekend. With this blogpost I would also like to wish you all a very merry Christmas. Enjoy this special time!

Vanavond is het alweer kerstavond. Zelf ga ik daarvan genieten onder het genot van All You Need Is Love en een warm dekentje. Morgen en overmorgen vier ik kerst met mijn familie. Bij deze wil ik jullie ook allemaal een heerlijke kerst toewensen! Maak er iets heel moois van!

Today I will also show you my very last Christmas card (or a tag actually) for this year. 

Ook laat ik vandaag mijn laatste kerstkaart (of nou ja, tag) zien voor dit jaar. Dit is 'm geworden.


I made this tag with Maja Design papers and different kinds of embellishments. It was based upon the mini challenge over at More Than Words.

Ik heb voor deze tag papier gebruikt van Maja Design en verschillende soorten embellishments. Mijn tag is gebaseerd op de mini challenge bij More Than Words.


Have a merry Christmas!

Vrolijk kerstfeest!

5 opmerkingen:

  1. Beautiful tag, Romy! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas! I hope you have had a special time! Your tag is really lovely, love the colors and love the frames too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je een harstikke leuke kerst hebt gehad!! Ik had het zo druk dat ik All You Need Is Love nog niet eens gezien heb!! :)
    Fijne jaarwisseling meis en ik hoop dat je in 2017 weer net zoveel moois maakt als in dit jaar!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous tag! You just do layers SO well, my friend! Love this!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!